Tuesday, February 12, 2013

WaPo Retraction: Story, Like Sarah Herself, Was Made Up

The Washington Post on Tuesday issued a correction to a piece that incorrectly claimed Sarah Palin was joining the pan-arab news network Al Jazeera. In the piece, published Tuesday morning, Suzi Parker quoted The Daily Currant, a satirical news site, on Palin's move:
“As you all know, I’m not a big fan of newspapers, journalists, news anchors and the liberal media in general,” Palin told the Web site The Daily Currant. “But I met with the folks at Al-Jazeera and they told me they reach millions of devoutly religious people who don’t watch CBS or CNN. That tells me they don’t have a liberal bias.”
The Daily Currant is, of course, a satire site.

1 comment:

  1. When 'journalists' are no longer required to read with comprehension or to spell, this is what happens. Obviously they missed the "Currant" clue, or didn't know it is a different word than "Current", and the satire totally escaped their understanding.

    Look at the number of "journalists" who think that "Onion" is a variant spelling of "Opinion"... ;)



• Click here to view existing comments.
• Or enter your new rhyme or reason
in the new comment box here.
• Or click the first Reply link below an existing
comment or reply and type in the
new reply box provided.
• Scrolling manually up and down the page
is also OK.

Static Pages (About, Quotes, etc.)

No Police Like H•lmes